Tomorrow!

Nu är det bara en dag kvar tills jag åker.. Åh herregud, helt galet så fort tiden har gått. Det var ju precis 70 dagar??
 
Har precis packat klart det sista.. Är dock väldigt nojjig att jag har glömt något, men det är man nog alltid innan man åker!
Så imorgon vid ett-tiden lyfter mitt plan, och jag ska sitta på det i elva och en halv timme eftersom det är direktflyg. Tyckte att det verkade skönare än att springa runt på massa andra flygplatser!
 
Men ja! Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag drar ut med familjen för en avskeds/födelsedagsmiddag! Jag kommer förmodligen att skriva igen när jag är framme i USA, om jag inte är alldeles för trött..
 
WISH ME LUCK!! nervööööös...
 
 
me in my glory days, USA 2004
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det kommer gå skiiiitbra!
HA DET ASNAJS, finns på mobilen hela tiden - innan & efter flyget!
du klarar detta, jaaao!

2013-06-16 @ 02:01:58
URL: http://photobe.blogg.se/
Postat av: Julan

Som jag har sagt tidigare, du kommer klara detta galet bra! Även jag finns hela tiden på telefon om det är något! Girl, you got this!

2013-06-16 @ 13:32:57
URL: http://julianilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0