MY ROOM

 
Jag vet att många av mina vänner har velat se hur jag bor här i San Francisco!
Så här har ni mitt rum!
Det är väldigt litet! Men jag har ändå riktigt stor säng, egen kyl plus vask! Så det är bättre än många andra ställen!
Jag bor då på ett studenthem för EF elever, St Charles. Det är mysigt och så, plus det ligger sååå centralt!! Allting är så himla nära ens hem, och för att vara en som bor på landet så är detta UNDERBART! Det tar högst 10 minuer med buss till skolan, och bussen går hela tiden (till skillnad från hemma...)

Precis utanför dörren finns där en liten mataffär och även Starbucks, precis runt hörnan!!
Tycker även om att man har ett eget rum! Visst det hade varit kul med en rumskamrat, men jag tycker att det är skönt att ibland vara lite själv, framförallt när man ska skypea med vänner och familj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0