Jag suger på att dansa...

Har aldrig tränat så mycket som jag gjort idag... Vilket har lett till att jag är SÅÅÅ TRÖTT!!
Jag har gymmat två gånger idag, PLUS ett Zumba-pass.. Och alltså, zumban har fått mig att förstå hur otroligt dålig jag är på att dansa...
Jag hade typ en kvinna framför mig som hade värsta jazzstegen, medan jag står där bak och bara försöker att hoppa åt rätt håll..
 
Har precis ätit en god sallad med Tatiana och även gjort min läxa! Nu ska jag sova med riktigt gott samvete! Ätit nyttigt, tränat, gjort läxan! DUKTIG IDA!
 
Visst ser det sååå gott ut??? Mästerkocken NR1!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

herregud, jag kommer ihåg när jag & Julia gick på zumbamarathon & svetten bokstavligt talat rann ner ifrån pannan in i ögonen på mig...kan vara att vi höll på i två timmar & så, men alltså....shiiiit.
FÖRRESTEN GLÖMDE DU ATT SKRIVA ATT DU FICK A PÅ DITT PROV!

Svar: Helt jävla galet så svettig jag var alltså!!!Hehe borde skrivit det ja...HIHI
idolf.blogg.se

2013-06-26 @ 09:44:58
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0