I'M HERE!!!!

Heeeej! Åh är äntligen framme i underbara San Francisco!!
Kom fram inatt runt 2 något! Helt död, men ändå pigg i huvudet med tanke på att klockan var typ 11 i Sverige haha..
Resan tog sammanlagt runt 18 timmar med förseningar osv.. MEN NU ÄR JAG HÄR!!
 
Sitter just nu på mitt lilla rum, har precis handlat frukot på Starbucks och ska snart dra till skolan. Måste först hitta någon kille som jag skulle prata med angående att jag missade första skoldagen pga att mitt flyg var inställt.. Det är därför jag är här en dag senare!

Men nu ska jag äta min frukost, sen ska jag ge mig i ut!! ÅHH LYCKA!! pussss
 
Bjussar på en suddig bild från Starbucks! ÅHH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0