GREAT DAY

Oj så trött jag är, men vilken bra dag jag har haft!
Dagen startade med en god frukost med Tatiana! Vi hade köpt vindruvor, jordgubbar och körsbär sen så fixade vi lite mackor och te! Perfekt start på morgonen!!
Sen så stack vi till gymmet som vi ska börja gå på, 24 hour fitness! Fick lite information och sen gick vi runt på gymmet, verkar jättebra!
Därefter stack vi till det shoppingstället jag pratade om igår, och var där resten av dagen! Fick med mig massa fint och sen så käkade vi god kinamat!
 
Nu är jag somsagt sååå trött, men det har verkligen varit värt det!
Tror jag ska svänga inom mataffären utanför studenthemmet och köpa något att smaska på ikväll, innan jag lägger mig! XOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0