24 HOUR FITNESS

Dagen är kommer! Dagen jag alltid väntat på! Dagen då jag köper ett gymkort!

Yes, ni läste rätt! Idag har jag äntligen införskaffat mig ett gymkort! Gymmet ligger ca 5 minuter från studenthememt, finns massa maskiner plus olika pass plus personalen är jättetrevlig!
Så, imorgon börjar mitt nya träningsliv!! Imorgon eftermiddag så ska jag och Tatiana gå på ett Zumba-pass, och jag tror jag ska försöka göra lite cardio på morgonen!

Den största anledningen till att jag skaffar gymkort är för att jag vill att min kropp ska må bra! Jag proppar i den med så mycket skit dagligen, och vill sätta stopp för det! Plus här i USA så finns det typ bara onyttiga saker när jag lever på studentbudget!
WISH ME LUCK!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0